Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry,  ewidencje,  archiwa  i  zasady  ich  udostępniania.

W przedszkolu prowadzone są rejestry, ewidencje i archiwa:

  • Dzienniki zajęć przedszkolnych
  • Ewidencja wychowanków
  • Rejestry i ewidencje związane z kontrolą realizacji rocznego, obowiązkowego przygotowania dzieci 5,6 letnich,

Podstawa prawna: rozporządzenie MEN i S z dna 19 lutego 2002 w prawie sposobu prowadzenia przez  publiczne  przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji z późn. zm.

Baza danych Systemu Informacji Oświatowej

Podstawa    prawna:    ustawa   z  dnia  15  kwietnia  2011r  o   systemie   informacji  oświatowej – Rozporządzenie  MENiS z dnia 16 grudnia 2004 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu  danych w  bazach  danych  oświatowych,  zakresu  danych  identyfikujących podmioty prowadzące bazy
danych oświatowych, terminów przekazywania danych między bazami danych oświatowych oraz wzorów wydruków zestawień zbiorczych

Rejestr wypadków dzieci

Podstaw  prawna:  Rozporządzenie  MEN i S z dnia 31 grudnia 2002r w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ( z późn zm.)

i - przedszkole – elektroniczna baza danych dzieci- ewidencja godzin pobytu i opłat.

Podstawa  prawna: Uchwała Rady Miejskiej Nr XVII/315/11 z 07 lipca 2011r, Ustawa   o  systemie  oświaty  art. 5 ust. 5, art. 6  ust.  1 pkt 2  i  art. 14 ust. 5  ustawy  z  dnia 7 września  1991 r.  o systemie oświaty z późn. zm –ostatnia zm. z 20 sierpnia 2012r., poz. 941

rejestr  pracowników  wraz z ewidencją akt osobowych pracowników,

Podstawa  prawna:   art. 23  ust.1 pkt 1 Ustawy o  ochronie  danych osobowych z dnia  z  dnia 29 sierpnia  1997 r z późn zm. (także dla danych wrażliwych – art. 27 ust 2 pkt 1 ustawy)

rejestr aktów i zaświadczeń-awans zawodowy nauczyciela,

Postawa prawna: Rozporządzenie o awansie zawodowym nauczyciela z dnia 1 grudnia 2004 oraz z 14 listopada 2007r.

archiwum przedszkolne.

Podstawa   prawna:  Rozporządzenie   Prezesa   Rady   Ministrów  z  18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

Dokumenty   archiwalne   są  zlokalizowane  w  pomieszczeniach  Przedszkola  Miejskiego Nr 128 w Łodzi oraz udostępniane zgodnie z instrukcją  składnicy  akt  na  terenie  przedszkola  osobom upoważnionym, na   ich   wniosek.    Dokumenty    archiwalne   zawierają   akta   wynikające   ze
stosunku  pracy  oraz działalności finansowo-księgowej i pedagogicznej placówki.

Dokumenty  udostępniane  są  powołanym  do  tego  organom kontrolującym na  terenie placówki informacje  publiczne  zawarte  w  rejestrach, ewidencjach  i  archiwach  udostępniane są w trybie ustawy  z  dnia  6  września  2001r  o  dostępie  do  informacji publicznej.  Informacje zawierające chronione dane osobowe udostępniane są po ich uprzednim zanonimizowaniu.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 128 w Łodzi
odpowiada: Beata Skwarnecka
data: 07-04-2021
wytworzył: Beata Skwarnecka
data: 07-04-2021
data: 07-04-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 07-04-2021 - Edycja treści
  • 24-09-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 576